marți, 9 martie 2021

Puterea tuturor

Scrieri din Atelierul Primăverii


 

Oana Valentina BEUDEAN,
clasa a IX-a,
Palatul Copiilor Bistrița

 

Aș putea începe șoptindu-ți ce mult te iubesc

Și aș continua cu un simplu... Mulțumesc!

Deși am să alunec, să cad...,

Mă înalț precum un înger spre cerul înseninat.

Sfaturile tale mamă au prins rădăcini în sufletul meu.

Epuizată sufletește, îmi las umerii pe spate

Și mă uit adânc în ochii tăi.

Palmele ridate, umezite de stropii lacrimilor acumulate.

Părul puțin încărunțit

De trecerea anilor și luptele duse.

Mă zărești pe canapeaua din camera tatei, cum îmi furișez privirea la pozele vechi.

Te așezi lângă mine mirată, fără a scoate un cuvânt.

Legătura noastră, puterea tuturor.

Ești un exemplu, mamă!

 

(Premiul al II-lea la Concursul Național de creație artistică „Amândoi în aburul pâinii”, Târgu Mureș, martie 2021)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu