marți, 9 martie 2021

Tranșant

 Scrieri din Atelierul Primăverii


 

Iulia REBREAN,
clasa a X-a,
Palatul Copiilor Bistrița

 

Parcă te-am mai descris într-o altă viață,

Până la urmă,

Cine îmi ești tu?

Cine îți sunt eu?

De fapt,

Cine sunt eu?

O zodie de apă ca și tine,

Mâncăm cu aceleași furculițe,

Obișnuiam să locuim împreună...

Dar, cine nu mai ești?

Nu îmi mai ești un cuțit în măduva spinării,

Nu îmi mai ești psihologul sentimentelor

Ce mă chinuiau ani la rând...

Atunci cine ești?

Iar dacă tu nu știi,

Și eu nu știu,

Cine să știe?

Hai să fim noi de altă dată.

Nu contează cum;

Putem schimba și rolurile,

Dar hai să empatizăm din nou;

Tot ce știu

E că nu îți mai sunt străinul din pântece,

Iar tu nu-mi mai ești pântecele străin.

Semnat: – copilul tău,

Mai exact, copilul din tine.

 

(Premiul I la Concursul Național de creație artistică „Amândoi în aburul pâinii”, Târgu Mureș, martie 2021)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu