marți, 22 iunie 2021

Amintiri în nimicuri


 Antonia BACIU,
clasa a V-a, Palatul Copiilor Bistrița

 

În timp ce făceam curat,

În dulapul meu dezordonat,

Am găsit o cutiuță

Albă și micuță.

Și am deschis-o ușor.

Erau obiecte ciudate.

Le priveam uimită cu gând întrebător.

Am văzut în ele

O poveste din amintirile mele.

Povestea începe cu ambalajul de bomboană:

Arată veselia de la patru ani, când totul era ca un joc în goană.

Capacul de pix este cam ros,

Căci învățam să scriu frumos.

Și bucata de elastic:

Ce îmi mai aranjam părul „plastic”!

Iar colțul de plic,

O piesă din scrisoarea mea de Crăciun cu un desen magic.

Supapa de ulei

Arată că născoceam invenții cu verișorii mei.

Bucata de ceară,

O parte din lumânarea de ziua mea, care s-a aprins într-o seară.

Această capsă puțin îndoită

Arată pasiunea mea de a scrie dintr-o idee nemaipomenită.

Obiectele spun povești

Care îți arată cât de mult crești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu